Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T15:52:04+02:00
Mam zaszczyt zaprosic Wielmozna Pania .... - dyrektor szkoly .... na lekcje jezyka polskiego klasy ....... . Spotkanie to odbedzie sie dn ..... o godzinie ....


mozesz zamiescic jakies dodatkowe informacje( dokladniejszy cel )



.................
podpis
2009-10-23T15:52:15+02:00
Serdecznie zapraszam panią Dyrektor na lekcje języka polskiego.
Lekcje pokazowa będzie przebiegać sprawnie.
Mam wielką nadzieje,iż przyjdzie panią na nasz lekcje.
Dumnie będziemy reprezentować naszą klasę.

Z poważaniem...(wpisz imię i nazwisko).
2009-10-23T15:56:37+02:00
Warszawa 23X'09

Droga Pani Dyrektor!

Pragnę Panią zaprosić na lekcję języka polskiego do klasy I "a". Nasza klasa doznałaby wielkiego zaszczytu goszcząc Panią.
Wszyscy uczniowie byliby bardzo uradowani o wiadomości, iż Pani Dyrektor odwiedzi ich na lekcji.
Może Pani przyjść na dowolną lekcję od poniedziałku do piątku.
Jeszcze raz serdecznie zapraszam i zachęcam do przybycia.

Blebleble Blebleble


gdybyś podała większe szczegóły to może bym więcej coś lepiej napisała :)))