Odpowiedzi

2010-03-10T17:15:25+01:00
Zboże -> mysz -> kot -> lis
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:16:34+01:00
Kot ->mysz ->ziarno pszenicy.

wąż-> mysz -> ziarno

lew-> zebra -> trawaa


poproszę naj ;)
1 5 1
2010-03-10T17:21:15+01:00
Takie najprostsze to:
ser, mysz, kot, pies :D

Inne:
konik polny, żaba, wąż, jastrząb
trawa, krowa, człowiek
ziemniak, stonka, bażant, lis
moczarka, ślimak, szczupak, człowiek

Pozdrawiam i mam nadzieję, że pomogłam :)