Odpowiedzi

2010-03-10T17:17:05+01:00
1 + (2x + 4x + 6x) =
=1 + 12x = 4044
4044 : 3 = 1348

chyba tak :)(z matmy nie jestem za dobra)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:17:25+01:00
N - pierwsza liczba
n+2 - druga liczba
n+4 - trzecia liczba

n+n+2+n+4 = 4044
3n+6=4044 / -6
3n=4038 / podzielić na 3
n= 1346

n+1=1346+2= 1348
n+2= 1346+4= 1350

Odp: Te liczby to 1346, 1348, 1350.

naj rozwiązanie? ;)
pozdrawiam
1 4 1
2010-03-10T17:19:41+01:00
2x- 1 liczba
2x+2- 2 liczba
2x+4- 3 liczba
2x+2x+2+2x+4=4044
6x+6=4044
6x=4044-6
6x=4038/6
x=673
2x=1346- 1 liczba
2x+2=1348- 2 liczba
2x+4= 1350- 3 liczba

sprawdzenie 1346+1348+1350= 4044


Zauważ że liczby muszą wyjść parzyste, wiec ludzie żle Ci podają