Pomożcie , bardzo to pilne ;*



2.oblicz pole powierzchni całkowitej prostopadłościanu jeśli jedna z krawędzi podstawy ma 5cm a druga krawedz jest trzy razy dłuzsza. wysokosc bryly jest rowna polowie sumy dlugossci wszytskich krawędzi podstawy
pilne :*

2

Odpowiedzi

2010-03-10T17:21:50+01:00
A=5
b=3*5=15
H=(2*5+2*30):2=35

P=2*5*15+2*5*35+2*15*35=150+350+1050=1550(cm²)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:25:45+01:00
A-5 cm
b-5cm*3=15 cm
H-?/10 cm
H-15cm+5 cm=20 cm
20 cm:2=10 cm
P-2*a*b+2*b*c+2*a*c
15cm*5cm=75 cm*2=150cm
15cm*20cm=300cm*2=600cm
5cm*20cm=100cm*2=200cm
150cm+600cm+200cm=950cm2

Pozdro :*