Sprzedany na aukcji w 1989 roku znaczek pocztowy osiągną łrekordową cenę 1,1 mln dolarów amerykańskich .Znaczek miał wumiary 2,8 cm 2,3 cm .Ile kosztował każdy milimetr kwadratowy tego znaczkA ? wYNIK ZAOKRĄGLIJ DO 1 CENTA (0,01 DOLARA)



2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:24:06+01:00
2,8cm=28mm
2,3cm=23mm
P=28*23
P=644 mm²
1,1mln dolara=1 100 000 dolarów
1 100 000 : 644 =1 708,07453 dolara
1 708,07453≈1 708,07 dolara
2010-03-10T17:25:50+01:00
2,8 cm= 28 mm
2,3 cm= 23 mm
28x23= 644 mm2
1 100 000/ 644=1708,07