Odpowiedzi

2010-03-10T17:23:33+01:00
Przyczyny:najazdy barbarzyncow,bunty,kryzys gospodarczy,slaba armia, wojna domowa

;))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:24:08+01:00
- epidemie
- choroby
- wojny domowe
zbyt dużo cesarzy na raz
najazdy barbarzyńców
masowe żenienie się żołnierzy
nieurodzaje
zbyt duże imperium
podwyżki dla armii
opanowanie niektórych prowincji Rzymu
PROSZE O NAJ TO PISAliśmy w zeszycie xD