Odpowiedzi

2010-03-10T17:22:36+01:00
Chrześcijanin powinien żyć w zgodzie z innymi, z niki się nie kłócić, oraz nie powinien grzeszyć i robić niczego co nie podoba się Bogu.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:22:54+01:00
Chrześcijanin powinien codziennie się modlić.
Chodzić do kościoła w każde święta i niedziele.
Nakzaywać się do przykazań Bożych.
Uważa że każdy chrezścijanin powinien przestrzegać tych zasad by być blisko Boga a po śmierci być zbawionym.