Odpowiedzi

2010-03-10T17:23:52+01:00
1. Od Boga oddzielić może nas wiele rzeczy, np. jak złe towarzystwo, używki. Dlaczego? Słuchając innych, według nas 'lepszych' osób popełniamy błędy i nie chodzimy do kościoła, bo to jest 'niemodne'.
2. Ponieważ nie chcą wiedzieć, iż mają grzechy.
3. Ponieważ odpuszczenie grzechów jest zbawieniem dla naszych serc.

SAMA to wymyśliłam (:
2 5 2
2010-03-10T17:26:15+01:00
1.Od Boga może nas oddzielić np. opuszczanie Mszy Św., złe towarzystwo, nałogi
2.Niektórzy nie doceniają sakramentu pokuty , ponieważ myslą że jak nagrzeszą to znowu pójdą sie wyspowiadać i będzie wszystko ok.
3.Jest to sakrament radości , ponieważ jesteśmy wolni od grzech , mamy czyste dusze gotowe na przyjście Jezusa pod postacią chleba i wina
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:13:09+01:00
1.Od Boga może nas oddzielić głównie grzech, ponieważ rani on Go. Przbija kolejny gwóżdz do krzyża Pana Jezusa. Njagorsze są grzechy Ciężkie. One są największymi Ciosami wymierzonymi prosto w miłosierne Serce Pana Jezusa.
2.Sakrament pokuty w dzisiejszych czasach, jest dziwnym sakramentem dla większości ludzi. Nie potrafią oni zrozumieć jak Bóg może odpuszczać grzechy przez innego człowieka.Nie powinno tak być.
3. Sakrament pokuty nie nazywa się sakramentem radości ponieważ , my ludzie , powinniśmy żałować za nasze grzechy. Żal jest podstawowym warunkiem odpuszczenia grzechu. Powinnieśmy sie cieszyć żę zbaczamy ze złej drogi alepowinniśmy się wstydzić i żałować żę wogule na niąwstąpiliśmy.

Mam nadzieję że sie podoba. Pozdrawiam.
5 3 5