Odpowiedzi

2010-03-10T20:33:06+01:00
1.Kiedy dużo jesz owocy twoja mama cię zaskoczy.
2.Zdrowo się odżywiaj i na w-f (włefie)już nie chybiaj.
3.Zjedz marchewkę, zdrowy bądź, a jak nie to na ławce siądź.
4.Ludzie lubią jeść warzywa więc wołają często bywa.
5.Kiedy zdrowo się odżywiasz wtdy tatę wciąż dożywiasz.
Liczę na naj.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:33:10+01:00
Ciasto, gofry i babeczka?
Dla tłuściocha te cudeczka.
Chcesz być zdrowy?
Nic prostszego!
Jedz sałatkę, mój kolego!

Hot-dog, hamburgery?
Oj, nie dla mnie te bajery.
Od kebaba wolę rybę,
dzięki niej lepiej widzę!

Strasznie lubię warzywa
i jestem zdrowa jak ryba.
Za owocami wprost szaleję
i się nimi nie podzielę!

Co mam jeść by zdrowym być?
Łososie w pomidorowym sosie?
Słodycze, bo gdy je widzę kwiczę?
Ależ nie drogi panie!
Po pierwsze zawsze jedz śniadanie!

Wieczorem nie jedz kolacji dużej,
lepiej pieniądze wydać na róże.
By przyjemność zrobić drugiej połowie,
w dzień taki jak choćby Dzień Kobiet! ;D
5 4 5