Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T17:29:14+01:00
1/2x-4=x-6
-½x=2
x=-4

x-5=1/3x+1
-⅔x=6
x=-9

x/4-1/4=2 /*4
x-1=2
x=3
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:29:49+01:00
1/2x-4=x-6
1/2x-x=-6+4
-1/2x=-2
x=4

x-5=1/3x+1
x-1/3x=1+5
-2/3x=6
x=-9

x/4-1/4=2 *4
x-1=8
x=8+1
x=9
pozdrawiam:)
1 5 1
2010-03-10T17:30:02+01:00
1/2x-4=x-6 /*2
x-8=2x-12 /+8
x=2x-4 /-2x
-x=-4
x=4

x-5=1/3x+1 /*3
3x-15=x+3 /+15
3x=x+18 /-x
2x=18
x=9

x/4-1/4=2 /*4
x-1=8
x=9
1 5 1