Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T16:22:38+02:00
Rewolucja Francuska wybuchła ponieważ , w II połowie XVIII w. Francja rządzona przez następców Ludwika XIV przeżyła poważny kryzys gospodarczy . Sytuacja trzeciej klasy ( były trzy które rządziły państwem : 1.Arystokraci – król i bogaci , burżuazja ( ok. 0,5) 2.Duchowieństwo – duchowni itp. ( ok. 0,5 ) 3.Biedota i mieszczanie – jak sama nazwa wskazuje rzemieślnicy , chłopcy , kupcy ( 99% ).) Zaczęła się pogarszać z dnia na dzień , na dodatek w 1788 , rok przed wybuchem rewolucji była.. niewiem czy dobrze ale raczej tak bo dyktowała mi siostra
9 2 9
2009-10-23T16:35:01+02:00
XVI w. jest uważany za początek nowożytności przede wszystkim dzięki Krzysztofowi Kolumbowi, który w 1492 roku odkrył Amerykę. Niektórzy, za rozpoczęcie nowożytności uważają rok 1453(upadek Konstantynopola), lub też okres, w którym Gutenberg wynalazł druk.
3 3 3
2009-10-23T21:09:26+02:00
Rewolucja Francuska wybuchła ponieważ , w II połowie XVIII w. Francja rządzona przez następców Ludwika XIV przeżyła poważny kryzys gospodarczy . Sytuacja trzeciej klasy ( były trzy które rządziły państwem : 1.Arystokraci – król i bogaci , burżuazja ( ok. 0,5) 2.Duchowieństwo – duchowni itp. ( ok. 0,5 ) 3.Biedota i mieszczanie – jak sama nazwa wskazuje rzemieślnicy , chłopcy , kupcy ( 99% ).) Zaczęła się pogarszać z dnia na dzień , na dodatek w 1788 , rok przed wybuchem rewolucji była..

nie wiem czy ok .
ale niech bd . ; DD
3 1 3