Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:31:02+01:00
1) CH₃COOH + C₂H₅OH -> CH₃COOC₂H₅ + H₂O - octan etylu
2) C₂H₄OHCOOH + C₂H₅OH -> C₂H₄OHCOOC₂H₅ + H₂O - mleczan etylu
3) C₃H₇COOH + C₂H₅OH -> C₃H₇COOC₂H₅ + H₂O - maślan etylu
22 2 22
2010-03-10T17:39:58+01:00
OCTAN ETYLU
1.CH3COOH + C2H5OH ---> CH3COOC2H5 + H2O
MLECZAN ETYLU
2.C2H4OHCOOH + C2H5OH ---> C2H4OHCOOC2H5 + H2O
MAŚLAN ETYLU
3.C3H7COOH + C2H5OH ---> C3H7COOC2H5 + H2O
41 4 41