Odpowiedzi

2010-03-10T17:32:01+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/96321-97-dlaczego_ludzie_nie_mowia_o_smierci
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:32:10+01:00
Myślę,że jest to spowodowane strachem i lękiem przed tym co będzie po śmierci czyli czy pójdziemy do nieba,piekła i jak będzie w czyśccu. Ja np. nie boję się mówić o śmierci,ponieważ uważam,że jeśli i tak wszyscy umrzemy to powinniśmy rozmawiać o śmierci i myśleć o niej.
2 3 2