ALGEBRA TERAZ

no pomalowanie dachu zużyto 2 puszki farby po 45,80zł za jedną puszkę oraz 3 puszki lakieru po y zł za puszkę
ZAPISZ WYRAŻENIE OPISUJĄCE:
A) ILE PIENIĘDZY WYDANO NA FARBĘ I LAKIER
B)jaką resztę otrzymamy z 500 zł. za odpowiedzi dzięki:)

2

Odpowiedzi

2010-03-10T17:37:01+01:00

no pomalowanie dachu zużyto 2 puszki farby po 45,80zł za jedną puszkę oraz 3 puszki lakieru po y zł za puszkę
ZAPISZ WYRAŻENIE OPISUJĄCE:
A) ILE PIENIĘDZY WYDANO NA FARBĘ I LAKIER
B)jaką resztę otrzymamy z 500 zł

f- puszka farby
y-lakier

a) 2f=45,80+3=y
b) nie mam pojęcia. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:37:35+01:00
A)
2x45,8+3y
91,6+3y

b)
500-2x45,8-3y
408,4-3y