Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:35:17+01:00
P=4*1,5=6m² - pole balkonu
P=10*10=100cm²=0,01m² - pole jednej płytki

6:0,01=600 - ilość potrzebnych płytek

Odp. Do wyłożenia podłogi tego balkonu potrzeba 600 płytek.
1 5 1
2010-03-10T17:35:36+01:00
4*1,5=6 m² <-- powierzchnia balkonu
0,1*0,1=0,01 m² <--- powierzchnia płytki

6/0,01=600 <--- tyle płytek potrzeba
2010-03-10T17:39:13+01:00
P=a*b
a=1,5m=150cm
b=4m=400cm
P=150cm*400cm=60000cm²
Pk=a²
Pk=10²=100cm²
Ilość płytek:
60000cm²÷100cm²=600płytek