Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:36:08+01:00
W Romeo i Julii?
to był balkon domu Julki, o ile o to ci chodzi :)
wiem, bo niedawno miałam i omawialiśmy xd
2010-03-10T17:37:19+01:00
Scena balkonowa była w "Romeo i Julia" w zamku, gdzie Julia mieszkała, tam Romeo przychodził do Niej, a ona wychodziła na balkon i wyznawali sobie miłość...
2010-03-10T17:53:56+01:00
Tak Anes na balkonie gdzie był bal maskowy .. ;p