Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T17:37:07+01:00
O ktorej wstałes dzis na sniadanie?
co tu wieczorem robiłes?
z kim rozmawiałes?
o której poszłes do szkoły?
2010-03-10T17:37:33+01:00
1. o której dzis wstałeś?
2. jak wczoraj wieczorem zrobiłeś?
3. Z kim dziś powiedziałeś?
4. o której przyszedłeś do szkoły?
1 5 1
2010-03-10T17:38:30+01:00
1.O której godzinie ty dzisaj wstałes?
2.Co ty wczoraj robiłeś wieczorem?
3.Z kim rozmawiałeś dzisiaj?
4.O której godzinie przyszłes dzisiaj do szkoły?
1 5 1