Odpowiedzi

2009-10-23T16:26:13+02:00
2009-10-23T16:30:19+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T21:14:38+02:00
Partie obecne w Sejmie

* Platforma Obywatelska (PO) - 207 posłów, w tym:
o Stronnictwo Demokratyczne (SD) - 1 poseł
* Prawo i Sprawiedliwość (PiS) - 154 posłów, w tym:
o Ruch Katolicko-Narodowy (RKN) - 2 posłów (jednocześnie Ruch Patriotyczny)
o Ruch Ludowo-Narodowy (RLN) - 2 posłów
o Stronnictwo "Piast" - 1 poseł
o Libertas Polska (Libertas) - 1 poseł
* Klub Poselski Lewica - 42 posłów:
o Sojusz Lewicy Demokratycznej (SLD) - 35 posłów
o Unia Pracy (UP) - 1 poseł
o 6 posłów bezpartyjnych
* Polskie Stronnictwo Ludowe (PSL) - 31 posłów
* Koło Parlamentarne "Polska Plus" - 9 posłów
* Socjaldemokracja Polska - 3 posłów
* Demokratyczne Koło Poselskie Stronnictwa Demokratycznego (SD) - 3 posłów
* Posłowie niezrzeszeni - 11 posłów:
o 5 wybranych z listy Lewicy i Demokratów (w tym 1 członkini UP)
o 3 wybranych z listy PiS
o 2 wybranych z listy PO
o 1 wybrany z listy Mniejszości Niemieckiej