Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T16:31:12+02:00
Ok to bardzo proste bierzesz ziarnko fasoli wsadzasz w ziemie i zalewasz wodą (nie za dużo) możesz tesz fsadzić w zwykłą wate i też zalać wodą (jak jest w wacie to prawie wodule nie trzeba podlewać sam osobiście robiłem w wacie) i ma stac blisko okna pozdro ;p
2009-10-23T18:56:40+02:00
Wkladasz nasiono fasolki do sloika potem nasypujesz ja ziemia a na koniec musiesz ja podlewac co 2 3 dni po trochu