Odpowiedzi

2010-03-10T17:42:54+01:00
Karta rowerowa/motorowerowa, zasady tworzenia grafik komputerowych, szkodliwość nałogów, jakiś prosty opis poszczególnych elementów komputera
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:45:58+01:00
Uklad sloneczny bylby swietnym tematem, albo na przyklad zainteresowania mlodziezy w Twoim regionie;)
powodzenia xD
1 5 1
2010-03-10T17:46:52+01:00
Hmm no nie wiem. Filmy ? Jakieś postacie filmowe ? albo np.: taka prezentacja w formie reklamy albo coś. Można też o stronach internetowych. Np o samochodach ( ja sama uwielbiam takie robić ) wogóle kocham też o wszechświecie i galaktyce. Itd ;pp
jak na coś jeszcze wpadnę to napisze xdd