Odpowiedzi

2009-10-23T16:30:15+02:00
X - cena kombinezonu
3x - cena nart
x+3x= 840 zł
4x = 840 / : 4
x = 210 zł - cena kombinezonu
3*210zł = 630zł - cena nart
Pozdrawiam i polecam się na przyszłość ;)
21 4 21
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-23T16:30:49+02:00
3x+x=840
4x=840
x=210 kombinezon
3x=630 narty
19 3 19
2009-10-23T16:59:49+02:00
Narty + kombinezon = 840 zł

Narty -> 3x
Kombinezon -> 1x
840 : 4x = 210 zł

Narty - 210 zł x 3 = 630 zł
Kombinezon -> 210 zł
14 3 14