Odpowiedzi

2010-03-10T17:44:10+01:00
Poniewaz polska w czasach dzialalnosci h sienkiewicza byla pod zaborami i chcial on
przypomniec najlepsze lata polski np w ksiazce krzyzacy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:44:20+01:00
Chciał żeby ludzie wierzyli , że będzie lepiej , dodawał im wiary i optymizmu mieli siłę do działania.

W swoich dziełach pokazywał bohaterów, którzy pokonują własne słabości i walczą w obronie ojczyzny, odnosząc zwycieżstwo.

1 5 1