Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:49:57+01:00
Drogi/a ...
Z okazji bierzmowania chcę Ci podarować tę najważniejszą książkę jaką jest Biblia, żywe Słowo dobrego Boga. Życzę Ci abyś doświadczył/a cudów i Bożej dobroci oraz dzięki niej dorastał/a w wierze i łasce bożej.
1 5 1
2010-03-10T17:50:00+01:00
Pamiątka dla .......................
z okazji Przyjęcia Sakramentu Bierzmowania.
Niech te słowa boże prowadzą cie przez życie
wskazując Ci dobrą drogę!
1 5 1