Odpowiedzi

2010-03-10T17:50:13+01:00
-W roku 1993 rozpoczęło działalność pierwsze radio internetowe
-Urządzenie emitujące obraz i dźwięk. Pierwszy telewizor zademonstrował w roku 1924 Szkocki wynalazca John Logie Baird
-1887 - 1889 – wprowadzenie błony zwojowej (H. Goodwin, G. Eastman)
-Konstruktorem pierwszego prototypu magnetofonu był Valdemar Poulsen (1898) – swoje urządzenie nazwał telegrafonem
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:51:42+01:00
Muzyka
gramofon ----> magnetofon ----> Wieża stereo ---->Komputer(otwarzacze muzyki)
Słowo
radio ----> Wieże stereo
obraz
Kino ----> Komputer
8 3 8