Odpowiedzi

2009-10-23T16:35:59+02:00
Ułamki podam jako: licznik/mianownik

15%=3/20
24%=6/25
80%=4/5
48%=12/25
120%=6/5
32,5%=13/40
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T16:38:14+02:00
15%=15/100=3/20
24%=24/100=6/25
80%=8/100=8/10=4/5
48%=48/100=24/50=12/25
120%=120/100=12/10=6/5=1i1/5
32,5%=13/40
27 4 27
2009-10-23T16:38:29+02:00
15%=15/100=3/20
24%=24/100=6/25
80%=80/100=4/5
48%=48/100=12/25
120%=120/100=6/5=1 i 1/5
32,5%= 325/1000=65/200=13/40
10 3 10