Odpowiedzi

2009-10-23T20:48:47+02:00
DROGI KOLUMBIE STOP
JESTEM POD WRAŻENIEM TWOICH ZASŁUG DLA KRAJU STOP
WRACAJ SZYBKO BO CZEKAM NA CIEBIE STOP
TWOJA ŻONA



Nie jestem pewien czy jest dobry ale zawsze coś :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T21:01:45+02:00
Krzysztofie Kolumbie ! Gratuluję Ci twoich zasług ! Odkrycie drogi morskiej do Ameryki dały nam wielkie korzyści. (podpiszesz się jakoś ) ;*

Mam to samo zadane na poniedziałek . ;))
;DD
1 5 1