Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-23T16:37:07+02:00
2009-10-23T16:39:21+02:00
Godzina = 60 minut
60*35% = 21 minut - o tyle przedłużyło się zebranie, a więc zebranie trwało:
60min+21min= 81 min czyli 1 godzine i 21 minut.

Pozdrawiam i polecam się na przyszłość ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T16:57:52+02:00
Godzina - 60 minut -> 100%
10% -6 minut
5% - 3minuty

100 % + 35 % = 135%
60 minut + 21 minut = 81 minut

Zebranie trwało 81 minut a przedłużyło się o 21 minut .