Odpowiedzi

2010-03-10T17:49:37+01:00
* Opady (deszcz, śnieg, grad)
* temperatura
*ciśnienie
*wiatr
*nasłonecznienie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:49:52+01:00
Składniki pogody:
-deszcz
-wichura
-zachmurzenie
-burza
-wiatr (kierunek i prędkość)
-nasłonecznienie
-temperatura
-ciśnienie

1 5 1
2010-03-10T17:50:25+01:00
Temperatura powietrza
ciśnienie atmosferyczne
wilgotność
zachmurzenie i rodzaj chmur
zjawiska atmosferyczne
alergeny powietrza
natężenie promieniowania słonecznego (insolacja)
prędkość i kierunek wiatru