Mam kika jakże prostych zadań z bioli, w których się zawiesiłam. Liczę na waszą pomoc, kochani użytkownicy zadane.pl
Oto moje jakze proste zadania :)

17. Znajdź na mapie miasta które leżą mniej więcej od twojego miejsca zamieszkania. Wypisz ich nazwy. ( ja mieszkam w bytomiu , a miast ma być conajmniej 5)

18. Jaką rolę pełni strefa korzeni bocznych w systemie korzeniowym- palowym?

19. Korzenie których roślin często zjadasz?

Napiszcie pare roślinek jakieś 5 lub 6 chociażby. Ja wybiore swoje ulubione. Z góry thx. MiIłego rozwiązywania.

2

Odpowiedzi

2010-03-10T18:05:07+01:00
Chorzów, Zabrze, Siemanowice Śląskie, Piekary Śląskie, Gliwice
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:08:28+01:00
17. Zabrze, Chorzów, Piekary Śląskie, Radzionków, Świętochłowice.

18. W strefie korzeni bocznych, pojawiają się korzenie boczne. Rozrastają się ukośnie w dół, zakotwiczając roślinę i pobierając z gleby wodę.

19. Burak, pietruszka, marchewka, seler.

Pozdrawiam i liczę na najlepsze... :P