Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:30:58+01:00
Nie wiem czy to o to chodzi:) ale nic innego nie przychozi mi do glowy

- Zmniejszenie Zatrucia wod i atmosfery
- Wlasciwe skladowanie odpadow W postaci hałd i wysypisk smieci
Stosowanie wlasciwych Zabiegow mechanicznych w produkcji rolnych
- Ograniczenie stosowania chemicznych srodkow ochorny roslin i nawozow Sztucznycg
- przznaczanie najslbszych gleb na przebudowe;)
2010-03-10T19:45:59+01:00
-nawadniamy ją,
-nawozimy różnymi nawozami między innymi;obornik,
-chronimy przed powodziom,
-sadzimy na niej plony.


chyba dobrze!;))