Odpowiedzi

2010-03-10T17:57:26+01:00
Może być i 'UWAGA" i "OGŁOSZENIE". Zależy co Tobie bardziej pasuje lub nadaje się do kontekstu.

Jeśli chcesz, aby ludzie zwrócili na coś szczególną uwagę, to dałabym właśnie 'uwaga' (masło maślane).

Chodzi o to, że tak naprawdę nie znaczenia, jaki nadasz tytuł. Ważna jest treść.
2010-03-10T17:57:59+01:00
Możesz wybrać obie formy .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:59:30+01:00
Pisze się i uwaga i ogłoszenie. Dlatego że to w ogłoszeniu jest tak samo istotne.

Mam nadzieję że pomogłam ;))
Pozdrawiam :**