Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:03:13+01:00
Bigger-elephant (słoń),giraffe(żyrafa)
more dangerous-tiger(tygrys), lion(lew)
more inteligent-owl(sowa)dog(pies)
smaller-mouse (mysz),hamster(chomik)
more heavy- rhinoceros (nosorożec),camel(wielbłąd)

mam nadzieje że dobrze
2010-03-10T18:06:01+01:00
Bigger-elephant,rino
more dangerous-cheetah,lion
more inteligent- monkey,parrot
smaller-frog,mouse
more heavy-elephant,rino