Odpowiedzi

2010-03-10T18:02:16+01:00
Mam na imię Michał .
Każdego dnia jestem uśmiechnięty od ucha do ucha ;)
Kiedy bliski ma kłopoty w mig staram się mu pomóc .
Na co dzień jestem koleżeński , sympatyczny dla osób , które są dla mnie tacy sami jak ja dla nich .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:08:20+01:00
Michałem jestem i nim zostanę.
Charakter mam jak rano wstanę.
Lubię szkołę bez nauki,
i wyrywać ładne sztuki.
Po prostu jestem jaki jestem i się nie zmienię takiego wszyscy mnie znają i podziwiają.
2 5 2