Odpowiedzi

2010-03-10T18:01:03+01:00
Znany król skonstruował grube podręczniki.
Grubi kupcy chodzili z zachwytem po bazarze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:04:18+01:00
Zacny i mężny król siadł na złocistym tronie trzymając w ręku owalne berło.

Piękna pani o smukłej sylwetce wychodząc z domu założyła grube futro z norek.

Zapracowani architekci zrobili mnóstwo skonstruowań godnych podziwu.

Na zatłoczonym targu kupcy nie mieli odetchnienia przez ciągle nachodzących klientów.

Pewna urocza para nigdy nie lubiła chodzić pod rękę.

Mama na USG wpadła w ogromny zachwyt gdy ujrzała maleństwo.