Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T16:52:34+02:00
W sprawozdaniu należy przedstawić fakty i wydarzenia, których byliśmy uczestnikami lub naocznymi świadkami.
W sprawozdaniu przedstawiamy ludzi, którzy uczestniczyli w wydarzeniach, podajemy miejsce i czas, przyczynę i cel wydarzeń.
Autor sprawozdania wyraża własną opinie na temat swojej pracy.
mniej więcej tak ; ]
25 2 25
2009-10-23T16:52:58+02:00
Sprawozdanie to relacja z wydarzeń, opis tego, co się przeżyło.

Istnieją dwie odmiany sprawozdania. Jedna to zbliżona do dziennikarskiego reportażu relacja z wydarzeń życia codziennego, imprez, wycieczek, itp., druga natomiast, jako sprawozdanie z lektury, audycji czy przedstawienia jest pokrewna recenzji.

W tym poście zajmę się tylko pierwszą odmianą.

Głównym celem sprawozdania jest wierne i dokładne zrelacjonowanie faktów i wydarzeń, których było się świadkiem lub w których się uczestniczyło.

W sprawozdaniu nalezy opisywać wydarzenia w porządku chronologicznym - to znaczy w takiej kolejnośći, w jakiej występowały. Innymi słowy wydarzenia trzeba przedstawić po kolei, od pierwszego do ostatniego. Dobór faktów należy do ciebie. Swoboda wyboru nie oznacza jednak przyzwolenia na kompozycyjny chaos. Nie! W sprawozdaniu nie może być bałaganu! Dlatego przed rozpoczęciem pracy ułóż sobie plan i staraj się go przestrzegać.

Stałe elementy sprawozdania to konkretne informacje na pytania:

* kiedy?

* kto?

* gdzie?

* co?

* jak?
17 3 17
2009-10-23T16:53:54+02:00
Sprawozdanie- to relacja z wydarzeń bądź dokładny opis tego co się przydażyło.
Sprawozdanie powinno zawierać:
-kiedy
-kto
-gdzie
-co
-jak
To musi być bardzo dokładny opis z uwzględnieniem daty, godziny, miejsca, wydarzenia i jak to się odbywało.
18 4 18