Odpowiedzi

2010-03-10T18:00:42+01:00
Reklama oczu w proszku taka z menelem co pije i zniszczyło mu oczy i gostek dał mu oczy w proszku a ten dał mu spirytus[:
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:03:02+01:00
Twoja przekąska ! Tylko : Mniamek !

Mniamek to nowy batonik dla każdego ! Zawiera substancje odżywcze na cały dzień ! Jest kruchy, pełen zbóż i oczywiście smaczny ! Koniec z niezdrowymi słodyczami !
I szperaniem po szafkach ! Ten batonik cię ożywi, da Ci sił ;) I to w atrakcyjnej cenie ! MUSISZ GO MIEĆ :)
9 5 9
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T18:26:39+01:00
REKLAMA NAJNOWSZEJ GAZETY BRAVO

Już jest! Najnowsze bravo , a w nim :

porady: co zrobić , kiedy nie możesz sie dogadać z rodzicami

gwiazdy: sprawdź kto błyszczał na gali oscarów

plakaty: avatar , lady gaga , Adama Małysz

A do tego super prezent:
Kalendarz na cały rok 2010.

Najnowsze BRAVO już w kioskach!
1 5 1