Odpowiedzi

2010-03-10T18:00:07+01:00
Ciemiączko – nieskostniałe spojenie łączące kości czaszki u noworodków i niemowląt, wypełnione błoną łącznotkankową
2010-03-10T18:00:32+01:00
Ciemiączko – nieskostniałe spojenie łączące kości czaszki u noworodków i niemowląt, wypełnione błoną łącznotkankową.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:03:31+01:00
Ciemiączko-połączenie kości czaszki ciemiączko tylnie zrasta wkrótce po urodzeniu a przednie do 18.miesiąca życia(u noworodka występuje).Ułatwia poród matce dziecka bo jest dopasowane do kanału miednicy matki.