Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:05:29+01:00
Jeśli chodzi o Julię Szekspirowską to:

Dla Julii kochać, to znaczy poświęcić się całkowicie dla drugiej osoby. Oddać mu swoje ciało, duszę i serce. Nie przejmować się swoimi problemami, tylko zaradzić problemy swej drugiej połówki. Odejść, kiedy i ona umrze. Nie zawachała się gdy ujrzała Romea martwego. Gdy on zginął Julii również nie było. Odeszła wraz z Romeem. Kochała go nad życie. Po śmierci, wreszcie mogli żyć, spokojnie. Nikt im nie rozkazywał, nie mówił co mają robić.
2010-03-10T18:08:07+01:00
Dla juli kochać to znaczy miłość.
Rozumie to jako mocne uczucie do drugiej osoby.
nie może sobie poradzić z tym uczuciem.
mozna powiedzieć że stara sie je 'poskromnić'
swoją miłość okazuje romeowi.
dokładnie nie wie co to znaczy.
w czasach kiedy pisano książkę żadko używano słowa kochać.
stara się pokazać swojemu partnerowi jakim uczuciem go darzy.
dokładnie nie wie czy czuje do romea miłość.
julia była wielką romantyczką.