Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:53:35+01:00
Pierwsza kolumna:
1. c
2. a
3. b
4. c
5. a
6. b
7. b
8. a
9. b
10. a
11. didn't you
12. was
13. did
14. went ( aczkolwiek tu mam wątpliwości )
15. was
16. weren't
17. which
18. won
19. so
20. although
druga kolumna:
6. knock
7. hire
8. rent
9. go
10. stay
obrazki:
11. ( jesli tam jest wiatr ) windy
12. sunny
13. niestety
14. stormy
15. rainy
nastepne cw.:
16. on
17. on
18. at
19. in
20. on
nastepne:
1. abroad
2. who
3. which
4. sunbathe
5. although

no i koniec to jest :p
1 5 1
2010-03-10T18:59:16+01:00
A
1 -c
2 - a
3 - b
4 - c
5 - a
6 - b
7 - b
8 - a
9 - b
10 - a
B
11 . didn't
12 . was
13 . did
14. went
15 . was
16. weren't
17 . which
18 . won
19 . so
20 . Although

VOCOBULARY
B
knock
rent
hire
go
stay
C przykro mi ale źle widzę obrazki :(
D
16 . on
17 . on
18 . at
19. in
20 . on
PRONUNCIATION
A
1 .abroad
4. sunbathe
2. who
5. although
4 . which
powodzenia na sprawdzianie !