Odpowiedzi

2010-03-10T18:03:52+01:00
A)0,3mx2dmx500mm=3dm*2dm*5dm=30dm^3
b)20cmx1,6dmx3,5dm=20cm*16cm*35cm=8200cm^3=8,2dm^3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:04:04+01:00
A) 0,3m=3dm
500mm=50cm=5dm
3*5*2=30dm^3= 30 l
b)20cm=2dm
2*1,6*3,5=11,2dm^3=11,2 l
1 5 1
2010-03-10T18:04:16+01:00
A) 0,3m= 30 cm
2dm=20cm
500mm=50cm
V= 30*20*50= 30000(cm³)
b) 1,6 dm= 16 cm
3,5 dm=35 cm
V= 20*16*35= 11200 (cm³)
mam nadzieję że pomogłam ;D