Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:11:28+01:00
7m/s=25,2km/h trzeba pomnozyc przez 3,6
8m/s=28,8km/h
9m/s=32,4km/h
10m/s=36km/h
11m/s=39,6km/h
12m/s=43,2km/h
13m/s=46,8km/h
14m/s=50,4km/h
15m/s=54km/h
16m/s=57,6km/h
17m/s=61,2km/h
18m/s=64,8km/h
19m/s=68,4km/h
i tyle:)
2010-03-10T18:11:49+01:00
7m/s= 25,5 [km/h]
8m/s= 28,8 [km/h]
9m/s= 32,4 [km/h]
10m/s= 36 [km/h]
11m/s= 39,6 [km/h]
12m/s= 43,2 [km/h]
13m/s= 46,8 [km/h]
14m/s= 50,4 [km/h]
15m/s= 54 [km/h]
16m/s= 57,6 [km/h]
17m/s= 61,2 [km/h]
18m/s= 64,8 [km/h]
19m/s= 68,4 [km/h]