Odpowiedzi

2010-03-10T18:09:38+01:00
Kraj :
1.Około godziny 11, mężczyzna w wieku 39 lat o nieustalonej jeszcze tożsamości używając siekiery próbował sforsować drzwi do Komendy Miejskiej w Częstochowie
2.Do Sądu Okręgowego w Gliwicach IPN wysłał wniosek o wszczęcie postępowania lustracyjnego wobec starosty kłobuckiego Stanisława Garncar

świat:
1.W.Brytania: Partia Pracy będzie największa w parlamencie
Ogłoszony sondaż wskazuje, że po wyborach w Wielkiej Brytanii rządząca Partia Pracy pozostanie największą partią w parlamencie, choć nie będzie miała absolutnej większości. Poparcie dla laburzystów wynosi 32 proc., a dla konserwatystów
2.Milicja użyła żywej tarczy z przypadkowych ludzi. "Co, nie podoba się? Znikaj stąd!"
Rosyjska milicja ustawiła "żywą tarczę" z przypadkowych samochodów, próbując zatrzymać uzbrojonego przestępcę na obwodnicy Moskwy
2010-03-10T18:16:54+01:00
Ze swiata:
Komisja Europejska chce aby USA zniosły wizy dla wszystkich krajów Unii

Komisja Europejska wyraziła zadowolenie z decyzji władz USA o zniesieniu obowiązku wizowego dla obywateli Grecji i zaapelowała, aby Waszyngton zniósł również wizy dla obywateli czterech ostatnich krajów Unii Europejskiej, w tym Polski.



z polski:
Młodzieżówka PO podarowała Jarosławowi Kaczyńskiemu bilet do Egiptu w jedną stronę. PiS odpowiada: Platforma powinna
zafundować wczasy tym, którzy stracili pracę.

Do siedziby PiS przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie młodzi działacze PO przynieśli prezesowi Jarosławowi Kaczyńskiemu bilet do Egiptu w jedną stronę. To reakcja na jego słowa z weekendowego kongresu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:44:40+01:00
POLSKA
Somalijscy piraci porwali w zeszłym tygodniu hiszpański statek rybacki FV Sakoba. Wśród 15-osobowej załogi znajduje się Polak - informuje Agencja Reutera. Statek FV Sakoba został uprowadzony w zeszłym tygodniu w nieznanym miejscu. Do opanowania statku rybackiego piraci użyli swoją matczyną jednostkę, czyli główny piracki kuter pływający. Na pokładzie znajduje się 10 Kenijczyków, dwóch Senegalczyków, jeden Hiszpan, Polak, Namibijczyk oraz obywatel Republiki Zielonego Przylądka.
ŚWIAT
W Nigerii znów doszło do niepokojów na linii muzułmanów i chrześcijan. W wczorajszym ataku muzułmańskich pasterzy na chrześcijan w pobliżu miasta Jos mogło zginąć nawet 500 osób. Rzeź rozpoczęła się wczoraj o godz. 3:00 w nocy, kiedy muzułmańscy pasterze dokonali ataku w wiosce Dogo Nahawa, oddalonej o 5 km od Jos. Agresorzy oddali strzały w powietrze, a następnie dokonali rzezi na chrześcijanach, którzy wyszli z domów. Muzułmanie w ataku użyli maczet. Większość wśród zabitych stanowili kobiety oraz dzieci. Jedno z zabitych był niemowląt miało mniej niż trzy miesiące. W ataku zginęło oficjalnie 300 osób, choć mogłoby ich nawet 500. Setki osób opuściło wioskę.