Odpowiedzi

2010-03-10T18:05:32+01:00
Tym, że nie robię wielu grzechów, chodzę do gościła i tym, ze go po prostu kocham (:
Możesz jeszcze napisać, że Pan Jezus cieszy się gdy jesteśmy posłuszni rodzicom
1 5 1
2010-03-10T18:06:51+01:00
Można napisać tak:
Mogę sprawiać radość Panu Bogu pomagając mamie sprzątać lub pomóc starszej pani przejść przez ulice.
Mogę sprawiać Panu Bogu radość wszystkimi dobrymi uczynkami.!
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:07:53+01:00
Aby sprawić radość Panu Bogu mogę:
-codziennie się modlić,
-pomagać innym,
-być posłusznym rodzicom,
-pomagać rodzicom,kolegom i innym w potrzebie,
-uczęszczać na lekcjach religii,
-uczęszczać na mszy świętej,
-nie wątpić w Pana Boga, gdy mi się coś nie powiedzie,
- być dobrym człowiekiem.

2 3 2