Wyjaśnij,czy spełnione jest prawo zachodzenia masy w opisanych sytuacjach:

a)masa miedzianego dachu pokrywającego budynek staromiejski po kilku latach jest większa,a jego powierzchnię pokrywa zielonkawy nalot.

b)Opiłki żelaza po ogrzaniu na powietrzu wazą wiecej niż przed ogrzewaniem

c)kreda ogrzewana w otwartym naczyniu wazy po prażeniu waży mnij niż przed prażeniem

d)srebrne sztućce czarnieją,szczególnie,gdy stykają się z substancjami białkowymi;po usunięciu powstałego nalotu masa ich jest mniejsza niż pierwotnie

2

Odpowiedzi

2009-10-23T18:31:03+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T18:39:50+02:00