Wymień charakterystyczne cechy mięczaków odróżniające je od innych zwierząt.

Dla posiadających podręcznik Nowej Ery 'Świat Biologi' dla klasy pierwszej zgodnie z nową podstawą programową jest to zadanie 3/157.

Daję naj, więc proszę o odpowiedź :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T18:07:33+01:00
Charakterystyczna cecha mięczaków , która odróżnia je od innych organizmów to to, że ich ciało jest miękkie. Inną cechą jest to, że mają one szkielet zewnętrzny w postaci muszli ;)

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
Tak nam podawała nauczycielka ;]
16 4 16
2010-03-10T18:15:32+01:00
Rozmnażają się wyłącznie drogą płciową
otwarty układ krwionośny
Występowanie muszli
197 4 197