Odpowiedzi

2010-03-10T18:08:57+01:00
2m*0,9m*0,8m=1,44m³=1,44l

1,44l*0,75= 1,08 l
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:13:10+01:00
V=a*b*c
c=h=wysokośc
V=a*b*(3/4*c)

a=20dm
b=9dm
3/4*c=3/4*8dm=6dm

V=20*9*6=1080dm^3
1l=1dm^3
x=1080dm^3

x=1080l

napełnienie wanny to 1080l.
2010-03-10T18:22:25+01:00
200 cm*90 cm*80 cm=1440000 cm³
1440000 cm³* ¾=1080000cm³
1 l to 1000 cm³
x l to 1080000 cm³
x= 1080 l
Odp. Karolina nabrała do wanny 1080 l. wody.