Odpowiedzi

2010-03-10T18:10:57+01:00
ZAPRASZAMY!!!
Jeśli dobrze pływasz,
Nie sprawia Ci to kłopotu.
Zapraszamy do wzięcia udziału w zawodach pływackich!!!
Odbędą się one 15.05.
Zbiórka o 16:00 pod szkołą.
PRZYJDŹ,
CZEKA CIĘ ŚWIETNA ZABAWA!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:12:56+01:00
Uwaga, uwaga!

Dnia 24. 03. 2010r odbędą się wielkie zawody pływackie. Zapraszamy wszystkich chętnych uczniów. Wystarczy umieć pływać, a świetna zabawa gwarantowana. Zachęcamy. Już 24.03.2010r dowiemy się kto jest mistrzem w pływaniu. Zapraszamy! Gorąca atmosfera i chłodna woda to doskonałe przeciwieństwo. Dlatego bądź i ty!