Odpowiedzi

2010-03-10T18:09:38+01:00
Byłam w domu
nudny dzień
Ania śpiewa
Ania gra
pies śpi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:18:22+01:00
Równoważniki:
Szept młodej kobiety.
Zauważenie przechodniów po drugiej stronie drogi.
Śmiech młodych dzieci i radość w ich oczach.
Lśnienie tafli jeziora.
Ujrzenie światła dobiegającego z tunelu.

Zadnia pojedyncze:
Piszę niebieskim długopisem.
Ala najbardziej lubi sękacze.
Jej kot jest czarno- biały.
Nie lubię zimy.
Robi się ciemno.

Zdania złożone:
Idąc do sklepu, potknęłam się o kamień i przewróciłam.
Posprzątawszy pokój, straciłam z parapetu doniczkę z kwiatem.
Czytając tekst z internetu, znalazłam wiele błędów.
Pójdę do kina, jeśli znajdę w repertuarze coś ciekawego i dostanę pieniądze.
Nie lubię cię, dlatego nie umówię się z tobą.