Odpowiedzi

2010-03-10T18:14:17+01:00
Gdyż potem możesz mieć na egzaminie pytanie z lektur. Może ci się również przydać wiedza z książek.
2010-03-10T18:15:58+01:00
Moim zdaniem warto czytać lektury szkolne, ponieważ z niektórych książek możemy dowiedzieć się dużo ciekawych i mądrych rzeczy, które przydadzą nam się w dorosłym życiu.
A także dostaniemy dobrą ocenę ze sprawdzianu o znajomości lektury.:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:16:37+01:00
Dzięki temu możemy wzbogadzic swoje słownictwo o nowe wyrazy

można rozbudzic swoją wyobraźnię

miło sędzic czas czytając

i dzieki przeczytaniu lektury możemy zdobyc dobra ocenę