Wymyśl trzy słowa, których nie ma w słowniku, a którymi można by nazwać straszne rzeczy. Wypisz te neologizmy w zeszycie i wyjaśnij, co oznaczają.

Błagam pomóżcie nie mam kompletnie zielonego pojęcia jak to może być. ;p
z góry wielkie dzięki. :) . ;**

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:15:54+01:00
Marabud-stary człowiek , który podobno straszy w lasach.
warmoza-niewidoczna kobieta chodząca po domach.
potory- nawiedzające osoby.
14 4 14
szkoła - kokoła
sukienka - szatol
kapeć - kapcio
2010-03-10T18:18:37+01:00
Trzęchu-strach przed TRZĘsieniem ziemi i CHUraganem
bupio-strach przed BUrzą i PIOrunem
zodu-strach przed ZOmbie i DUchem
10 3 10